Протягом двох днів, 14-15 травня 2024 року, на базі Дніпровської академії музики відбувся апробаціний захід семінар-презентація науково-творчих здобутків аспірантів та асистентів-стажистів. Здобувачі у своїх презентаціях розкрили аспекти музичного виконавства, підійшли з теоретичної точки зору до вирішення жанрових та стильових питань, а також представили старовинну та сучасну музику.
Євген Жила – Особливості розкриття художнього змісту твору Чезаре К’як’яретта «Насіння соняшника».
Олексій Мовчан – Особливості компінгу в соло на прикладі власного аранжування козацької пісні «Ой розвивайся, та зелений дубе».
Олександра Берестовська – Вербальна та невербальна комунікація диригента у репетиційному процесі.
Юрій Левицький – Матеріал дослідження як визначальний фактор у вивченні творчості композиторів Дніпропетровщини для духових інструментів.
Віталій Карась – Проблема взаємодії традицій і новацій у хоровому концерті «Гори мої» В. Зубицького.
Наталя Громченко – Старовинні нотолінійні ірмологіони XVII – XVIII ст. у сучасних дніпровських архівах: опис рукописних джерел.
Олександр Мірошник – Оригінальний концертно-сольний репертуар для англійського ріжка.
Руслан Горбаченко – Принципи звукової інтерпретації сучасної української музики для акордеону (на прикладі Анни Корсун).
Олександр Макаренко – Інноваційні жанрові моделі меси в сучасному просторі.
Анатолій Гарець – Міждисциплінарний аспект у дослідженні виконавської виразності піаніста.
Дмитро Мельник – Поняття мадригалізму в сучасному музикознавстві.