Відбувся семінар-презентація науково-творчих здобутків аспірантів та асистентів-стажистів

2024 рік стартував проведенням семінару-презентацї науково-творчих здобутків аспірантів та асистентів-стажистів. Протягом двох днів, 16-17 січня, на базі Дніпровської академії музики під орудою директора навчально-наукового інституту Дмитра Воловика, його заступницею Олександрою Берестовською та завідувачкою кафедри музикознавства, композиції та виконавської майстерності Мариною Варакути відбувся апробаціний захід з відеофіксацією та подальшою публікацією тез. Асистенти-стажисти, творчі та наукові аспіранти у своїх виступах-презентаціях охопили фольклорний та академічний, виконавський, практичний та теоретичний аспекти музикознавства.

Сергій Ковнір – Репертуар для баса як складова концертно-сценічної діяльності співаків України ХХІ ст.
Викладач з фаху – Народна артистка СРСР, доцент Нонна Суржина.
Керівник наукового реферату – кандидат мистецтвознавства, доцент Андрій Тулянцев.

Ольга Гусіна – Проблема реконструкції обрядів випікання традиційного весільного хлібу та дівич-вечора (на прикладах діяльності фольклорного ансамблю “Калита”).
Викладач з фаху – кандидат мистецтвознавства Галина Пшенічкіна.
Керівник наукового реферату – доктор філософії Анастасія Любимова.

Давид Анастасян – Концертно-сольне амплуа сучасного бас-кларнета (репертуар, жанрова класифікація, тенденції розвитку).
Викладач з фаху – доктор мистецтвознавства, професор Валерій Громченко.
Керівник наукового реферату – кандидат мистецтвознавства, доцент Наталія Башмакова.

Маленко Денис – Електронні способи реалізації авторських творчих концепцій в гітарному мистецтві
Викладач з фаху та керівник наукового реферату – кандидат мистецтвознавства, доцент Сергій Давидов.

Андрій Пархоменко – Традиційна музика до танців в різних жанрах та виконавських складах за участю цимбалів
Викладач з фаху – Заслужений діяч мистецтв України, доцент Юрій Новіков.
Керівник наукового реферату – доктор філософії Анастасія Любимова.

Олексій Терновий – Лютневий репертуар у традиціях автентичного виконавства на прикладі львівської лютневої табулатури.
Викладач з фаху – доктор філософії Антон Ялоза.
Керівник наукового реферату – кандидат мистецтвознавства, доцент Наталія Башмакова.

Дмитро Недушко – Ансамблево-виконавська трансформація жанру сольного інструментального концерту (на прикладі концертів для валторни В. А. Моцарта та Р. Штрауса).
Викладач з фаху та керівник наукового реферату – доктор мистецтвознавства, професор Валерій Громченко.

Катерина Капітонова – «Вій» В. Губаренка – О. Родіна: багаторівневість двосвіття.
Науковий керівник – кандидат мистецтвознавства, доцент Світлана Щітова.

Дмитро Демченко – Авторське композиторське трактування концепції «нового звуку»: формати концерту, звукопросторової інсталяції, композиторського аналізу.
Творчий керівник – Заслужений діяч мистецтв України, доцент Валентина Брондзя.
Науковий консультант – кандидат педагогічних наук Лариса Гонтова.

Павло Гмирін – П’ять прелюдій (ор. 44) Б. Лятошинського: виконавський аналіз.
Творчий керівник – Заслужений діяч мистецтв України, професор Наталія Мельникова.
Науковий консультант – доктор мистецтвознавства, професор Олена Берегова.